Başbakan binlerce kişiyle aynı anda yoga yaptı! Görüntüler sosyal medyayı salladı
Hindistan, Uluslararası Yoga Günü‘nü bu yıl da büyük katılımla kutladı. Kutlamaların merkezi ise Batı Bengal eyaletinin başkenti Kolkata oldu. Başbakan Narendra Modi, kentin simge noktalarından Red Road’da düzenlenen programa katılarak binlerce kişiyle birlikte yoga yaptı. Bu yıl “Sağlıklı Yaşlanma İçin Yoga” temasıyla gerçekleştirilen etkinlikte, yoganın yalnızca fiziksel sağlığa değil, zihinsel dengeye, duygusal dayanıklılığa ve ileri yaşlarda aktif yaşamın sürdürülmesine sunduğu katkılar ön plana çıkarıldı. Sabahın erken saatlerinde başlayan programa her yaştan vatandaş yoğun ilgi gösterdi. DÜNYA GENELİNDE KUTLAMA Red Road boyunca oluşan kalabalık, aynı anda gerçekleştirilen yoga seanslarıyla dikkat çekti. Binlerce kişinin senkronize hareketlerle yoga yaptığı anlar havadan görüntülenirken, ortaya…


